Autor Wątek: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]  (Przeczytany 651633 razy)

Terminus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #285 dnia: Listopada 02, 2006, 05:59:42 pm »
Cytuj
- Szom bierki?
- Szom.
- To poprose packe.

ROTFL ::)

maziek

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #286 dnia: Listopada 02, 2006, 06:05:48 pm »
Jednak nie ma to jak z shotguna łeb komuś odstrzelić, a gościu już bez łba a jeszcze próbuje się czołgać, to mu jeszcze rakietą w plery. Jak by jeszcze coś no to ewentualnie miotaczem ognia można posprzątać, żeby śaldów nie było...

draco_volantus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #287 dnia: Listopada 02, 2006, 06:41:20 pm »
a teraz na poważnie:
skillor jest ważny (aim, umiejętność wyklikania czy co tam, zależy jaka gra), ale najważniejsze jest myślenie, każdy co bardziej PRO gracz Ci to powie (który gra w gry wktórych jednak trzeba myśleć - RTS-y, strategie, Counter-strike(!), MoH itp, itd) eRPeG i MMORPG to osobna półka. Na kiedy indziej.
Niezły OT :)

maziek

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #288 dnia: Listopada 02, 2006, 07:02:13 pm »
No tak, trzeba myśleć. W małych pomieszczeniach rakieta to śmierć!  :P

draco_volantus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #289 dnia: Listopada 02, 2006, 08:44:08 pm »
 ;D
no bez przesady :]
jak sie gra zespołowo 5v5 , respy są równoczesne wszyscy znają mapy na pamięć wiedzą gdzie i kiedy może pojawić się przeciwnik, gdzie i kiedy się rzuca granaty, kiedy rushować kiedy nie, ble ble ble

:P

NEXUS6

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #290 dnia: Listopada 03, 2006, 01:09:39 am »
Co znaczy rotfl?

Terminus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #291 dnia: Listopada 03, 2006, 01:30:05 am »
Rolling On The Floor Laughing (Tarzam się po ziemii  ze śmiechu)
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2006, 01:30:55 am wysłana przez Terminus »

NEXUS6

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #292 dnia: Listopada 03, 2006, 01:50:12 am »
Co do zaleznosci: gry komputerowe - inteligencyja - agresywnosc/nieagresywnosc to nie bardzo mnie te teorie przekonuja. Sam lubie rozwalac krwawo cyberludkow (Soldier of fortune np.), ale nie czuje sie przez to inteligentniejszy, czy mniej/bardziej agresywny. Jak nie bede mial opracowania badan i ran jego nie dotkne, to nie uwierze.

draco_volantus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #293 dnia: Listopada 03, 2006, 12:27:05 pm »
Henry Jenkins z amerykańskiego Massachusetts Institute of Technology od lat w swoich pracach stara się o podsumowanie dziesiątek analiz opisujących świat odbiorców gier (zarówno korzystających, jak i niekorzystających z nich) oraz ich producentów. Oto skrót najważniejszych wniosków:
- z gier wideo korzystają wszyscy bez względu na płeć, wiek, pochodzenie, kolor skóry i poglądy;
- najwięcej graczy stanowią osoby powyżej 18 roku życia;
- to, że kobiety rzadziej sięgają po elektroniczną rozrywkę jest tylko i wyłącznie efektem zaniedbania ich potrzeb przez twórców gier;
- płeć piękna zarazem częściej kupuje gry, ale traktuje je przeważnie jako prezent dla syna, narzeczonego lub dla męża;
- winą za trafienie nieodpowiednich tytułów w ręce młodszych graczy powinni być obarczeni nieuczciwi sprzedawcy i nieuświadomieni rodzice;
- sama agresja wśród dzieci to całkowicie zdrowy objaw ich rozwoju;
- sięganie po broń i izolowanie się od rzeczywistości samo w sobie ma niewiele wspólnego z grami, to raczej efekt problemów psychicznych danej osoby;
- naukowcy uznający gry za źródło przemocy popełniają w swojej pracy dziesiątki podstawowych błędów metodologicznych czego efektem są wszelkie zaskakujące wnioski, które nie mają nic wspólnego z realiami;
- gry dostępne w sklepach są też czymś zupełnie innym niż poważne wojskowe symulatory, które służą do treningu określonych zdolności zawodowych żołnierzy;
- odpowiednio zaprojektowane tytuły mogą posłużyć do nauczania i przedstawienia problemów etycznych;
- jednakże tworzenie gier z etycznym podtekstem często staje się powodem dla którego twórcy poszczególnych tytułów sięgają po wydarzenia z realnego świata, co niefortunnie wywołuje skutki odwrotne od zamierzonych;
- przeciętny człowiek dobrze rozróżnia na co może sobie pozwolić w grze, a na co w realnym świecie.

maziek

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #294 dnia: Listopada 03, 2006, 02:11:11 pm »
Cytuj
...
- przeciętny człowiek dobrze rozróżnia na co może sobie pozwolić w grze, a na co w realnym świecie.
no, wiadomo. W grze mozna łeb z shotguna odstrzelić, a w realu lepiej nie, bo można się zachlapać ;D

Hokopoko

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #295 dnia: Listopada 03, 2006, 04:11:14 pm »
Cytuj
Henry Jenkins z amerykańskiego Massachusetts Institute of Technology od lat w swoich pracach stara się o podsumowanie dziesiątek analiz opisujących świat odbiorców gier (zarówno korzystających, jak i niekorzystających z nich) oraz ich producentów. Oto skrót najważniejszych wniosków:
- z gier wideo korzystają wszyscy bez względu na płeć, wiek, pochodzenie, kolor skóry i poglądy;
.

antygłowa.

Hokopoko

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #296 dnia: Listopada 03, 2006, 04:15:42 pm »
Do powyższego: w najlepszym wypadku zdanie jest źle sformułowane: powinno być: wiek, płeć, kolor skóry etc. nie mają wpływu na korzystanie z gier. Bo zapewniam Was, że z gier nie korzystają wszyscy. I pewnie nawet z uogólnieniem statystycznym tego stwierdzenia byłby problem.

maziek

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #297 dnia: Listopada 03, 2006, 06:23:07 pm »
Cytuj
antygłowa.
Strasznie sie rozemocjonowałeś.

draco_volantus

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #298 dnia: Listopada 04, 2006, 01:06:11 am »
Cytuj
- to, że kobiety rzadziej sięgają po elektroniczną rozrywkę jest tylko i wyłącznie efektem zaniedbania ich potrzeb przez twórców gier;
aj nie mów że nic w tym nie ma  :P

TYTAN

  • Gość
Re: Akademia Lemologiczna [Cyberiada]
« Odpowiedź #299 dnia: Listopada 04, 2006, 11:14:20 am »
Co Wy tu z tymi sząbierkami, czy to ma związek z agresją,  inteligencją, cybernetyczną?

Wszystko w imię totalnej militaryzacji.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2006, 11:15:17 am wysłana przez TYTAN »