Ale, że projekt tworzą mordodzierżcy, to i braniem za mordy - pewnie radykalniejszym, niż głośno proponowane, rzecz się zakończy. A co gorsza znajdą się chętni do czerpania z tych doświadczeń, pewnie nie tylko tam.
Czytałem że w Singapurze za wyrzucenie papierka jest mandat 500 dolców (chodziło o lata 80.)
/Ani to Malezja ani Indonezja, tylko chyba Chińczycy tam rządzą/
Dyscyplina, ordnung i porządek wzorcowy plus sterylność. Wrr...!
A w PL - odkąd w Warszawie (nie wszędzie) połączyli podwórka kamienic to i miejsca przybyło - i
powietrza.
Osiedla są głównie otwarte - podwórkami, ciągami pieszymi (te powstałe podczas i po odbudowie stolicy), niezależnie od prawnego rozgraniczenia działek.
'Windy City' - podobnie jak i Chicago.
A w PL...- CPK czyli:
port baranów (W gminie Baranów)
1. Najpierw kolej (CMK) powinni ukończyć- bo linia działa nadal tylko w 1/3 jej całego przebiegu bez środkowej części i północnej.
Dopiero potem ten cały aeroport (o ile w ogóle).
/Projektowo tory i linie oczywiście powinny mieć uwzględnione plany spięcia ich z aeroportem i siecią transportu drogowego/
Styl propagandowy odnośnie portu Baranów(CPK) kojarzy mi się z patologicznym "
wpływem monumentalnej architektury na umysł jednostki".
Musi być ekstrawielkie?
Dla entuzjazmu, itd. (?)
Z ambicjonalnych powodów to chyba i Warso Tower powstał (żeby zasłonić ten niewydarzony PKIN zapewne).
Przybędzie drapaczy kultury