Autor Wątek: Prognozy Lema na koniec wieku  (Przeczytany 77105 razy)

Lili

  • Juror
  • Junior Member
  • *****
  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
Prognozy Lema na koniec wieku
« dnia: Grudnia 13, 2009, 06:33:01 pm »
Witam wszystkich serdecznie,
Potrzebuje porady od specjalistów ds.Twórczości Lema  i po dłuższym zapoznaniu sie z Waszym forum jestem świadoma że udzielona mi zostanie takowa pomoc :)
Czy ktos byłby tak dobry i pomógł mi odgadnąć w których książkach Lema jest napisane coś więcej o zagrozeniach związanych z koncem wieku (zagrożenia związane z przeludnieniem planety, epidemiami, efektem cieplarnianym itd). Znalazłam co nieco w Kongresie Futurologicznym gdzie jest to tematem obrad futurologów. Czy to jedyne dzieło Lema traktujace o tym zagadnieniu? W jakich ksiażkach jeszcze byłoby cos w tym temacie? Acha i czy ktos umiałby mi polecic wiarygodne źródo (ksiażkowe) o podobnych prognozach znanych naukowców i spacjalistów z tej dziedziny (chodzi mi bardziej o badaczy, nie pisarzy), jakąś ksiazke gdzie byłoby porównanie stawianych przez badaczy hipotez z tym w jakim kierunku to wszystko "poszło" wraz z nastaniem roku 2000 do dziś?
Z góry bardzo dziekuje za wszelka pomoc.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2009, 06:39:19 pm wysłana przez Lili »

liv

  • Global Moderator
  • God Member
  • *****
  • Wiadomości: 6612
    • Zobacz profil
Re: Prosba o pomoc przy pisaniu pracy magisterskiej
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 13, 2009, 06:40:36 pm »
Ułuuułó :)
Aleś wdepnęła.
 Chociaż, kto wie. Magisterki jeszcze nie pisaliśmy. :D
Obecnie demokracja ma się dobrze – mniej więcej tak, jak republika rzymska w czasach Oktawiana

Lili

  • Juror
  • Junior Member
  • *****
  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
Re: Prognozy Lema na koniec wieku
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 13, 2009, 06:46:05 pm »
Profesor stwierdził że jestem odważna :)