Autor Wątek: Pewien film SF...  (Przeczytany 30891 razy)

Q

  • Gość
Re: Pewien film SF...
« Odpowiedź #45 dnia: Listopada 28, 2007, 12:56:41 am »
Cytuj
Ciekawie się poznaliście

Jak na dwójkę podstarzałych ;) fanów SF przystało :).

Evangelos

  • Juror
  • God Member
  • *****
  • Wiadomości: 639
  • Mistyk! Wierzy, ze istnieje.
    • Zobacz profil
Re: Pewien film SF...
« Odpowiedź #46 dnia: Października 31, 2008, 03:57:29 pm »
Chcialbym zaproponowac jakies uscislenie gatunku S-F w tym i drugim watku (filmy SF warte i nie warte obejrzenia) i nie wrzucanie czego popadnie, czyli na przyklad filmu "Ghoulles". Nie widzialem, ale po zdjeciu mniemam, ze jest malo w nim science i duzo bzdurnej fiction. Jestem zdania, ze zielone stworki wylazace z muszli klozetowej nie przystoja do forum, ktoremu patronuje Stanislaw Lem.

Q

  • Juror
  • God Member
  • *****
  • Wiadomości: 16036
  • Jego Induktywność
    • Zobacz profil
Re: Pewien film SF...
« Odpowiedź #47 dnia: Listopada 09, 2008, 05:03:18 pm »
Z tymi "Ghoulies" to było świadome. Chciałem zasugerować klozetowy poziom większości produkcji, o których tu była mowa ;).

ps. pisałem niedawno na mail do WISTa w jednej (filmowej) sprawie. Deklarował się, że zamierza wrócic na Forum :). Trzymam za słowo ;).

EDIT: ażeby było  bardziej treściwie...

Kojarzycie może paradokument (kręcenie paradokumentów SF to zresztą ostatnio modna tendencja - vide choćby serialowa "Space Odyssey") "Alien Planet" (znany też jako "Wirtualna podróż na planetę Darwin IV"? Co o nim sądzicie? Bo dla mnie był dowodem na ubótwo autorów sporej większości twórców kinowej SF, pokazującym jak odmienne i obce formy życia można wymyślić (nie popadając przy tym w groteskę) nawet nie odbiegając znów tak daleko od ziemskiej ewolucji... Ech, twórcy "Gwiezdnych wojen", "Star Treka" (zwłaszcza) i wszystkich "inwazyjnych" bzdur patrzcie i uczcie się...