Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Hyde Park / Odp: Poradnia językowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez liv dnia Dzisiaj o 09:47:01 am »
Livie, przepraszam stokrotnie, że nie odpowiadałem przez długi czas. Jestem naprawdę skruszony :(
Nie trzeba przepraszać.  :) Doskonale rozumiem, zresztą podejrzewam, mam podobnie.
Deficyt czasu, bo życio-galopka...i inne cosie.
Też, znawca ze mnie, tfu!.. :-[
Też się nie poczuwam jako autorytet w tym temacie  ;)
O właśnie...
a Ty czasem nie mylisz się, livie?
Oczywiście, czasem się mylę, może nawet często  :) Na przykład w tym przypadku, masz rację - Moskwa nie była okrążona. Nie studiuję tego na bieżąco, coś tam pamiętam z dawnych lat, chyba we wczesnych 90-tych, ukazało się sporo prohibitów, wtedy  poczytałem więcej i na tej pamięci "jadę".
Czasem, jak widać, płata ta "pani P" takie figle, ba.
A co do napadów na enkawudzistów, czy masz jakąś informację na ten temat?
Tu podobnie, trudno mi przypomnieć źrodło. Może biografia Stalina, może jaiś film dokumentalny...kilka niezłych Anglicy zrobili. Próbuję coś znaleźć... o, w tym filmie gdzieś od 35 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=Dbj7zAjzxrc
I w omówieniach książki niejakiego Nagorskiego. Pojawia się watek kilku dni chaosu. Fakt, później opanowanych krwawo przez NKWD.
http://kontrrewolucja.net/historia/bitwa-o-moskwe-czyli-prawda-po-latach
Fragmencik